نارسایی کلیه بیمار: چگونه هیجان زده به ادرار دوباره من
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 نارسایی کلیه بیمار: چگونه هیجان زده به ادرار دوباره من

نارسایی کلیه بیمار: چگونه Excited من به AgainIt ادرار را تا زمانی گذشت که حتی زمان دقیق زمانی که من با بیماری کلیوی تشخیص داده شد باش نمی باشد. بنابراین توصیه می شود دکتر من من برای شروع دياليز شش ماه پیش، من، ادرار نمی باشد. در طول این زمان دوره عوارض دياليز عذاب من تا آنجا که من می خواهم فوری برای پیدا کردن درمان طبیعی برای بهبود وضعیت من. خوشبختانه، من در واقع چنین درمان Osmotherapy طب چینی میکرو به نام پیدا کنید.

قبل از قبول هر نوع درمان

پس از مشاوره این درمان آنلاین جزئیات این ناراحتی را تحمل بیشتر و تصمیم به ترک از گینه به چین برای درمان بیماری من نمی خوام. به محض این که من در بیمارستان می رسند، پزشکان تشخیص دقیق و سیستمیک بدهید و سپس آنها را کمک من توسعه یک برنامه درمانی که طب چینی میکرو بخشی است. قبل از مصرف هر نوع درمان من نتیجه آزمایش به شرح زیر است:

فشار خون بالا: 190/100mmHg

بالا كراتي نين: 1300umol/L

سطح BUN بالا: 39mmol/L

هموگلوبین: 80 گرم در ليتر

ک: 6.0mmol / l

CO2: 11mmol ليتر

NTproBNP: 12210pg در میلی لیتر

بدون ادرار

پس از اتمام درمان

در طول این یک ماه درمان من استفاده از یک برنامه کاربردی خارجی درمان گیاهی است. روزمره، من پزشک و پرستار می آید به اتاق من نه تنها من بهترین مراقبت و درمان بدهید اما نیز بسیار مورد نارسایی کلیه بگو. در حال حاضر، وضعیت من خوب ميدونم پس از اتمام درمان واقع شوم خیلی بیشتر از من انتظار پیدا کنم. من گزارش آزمون به شرح زیر است:

بالا كراتي نين: 760umol/L

سطح BUN بالا: 19mmol/L

هموگلوبین: 100 گرم/L

ک: 4.0mmol / l

CO2: 19mmol ليتر

NTproBNP: 7210pg در میلی لیتر

حجم ادرار: 600 میلی لیتر در 24 ساعت

فشار خون نرمال

شما می توانید تصویر چگونه من هستم به ادرار دوباره تحریک, چون حتی قبل از این فکر نمی. در حال حاضر، وضعیت من تا حد زیادی بهبود یافته است. امیدوارم، بیشتر و بیشتر بیماران مثل من می تواند یک زندگی با نام تجاری جدید را بازیابند و دياليز زودتر خلاص شدن از شر.

Kidney Failure Patient: How Excited I Am to Have Urine Again

http://www.pkdclinic.org/patient-story/386.html





:: بازدید از این مطلب : 965
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: